Bestellen
Is mijn bestelling doorgekomen/ontvangen
Zodra u een bestelling bij ons plaatst ontvangt u een bevestigings e-mail.
Is het mogelijk om een bestaande bestelling nog aan te passen?
U kunt contact met ons opnemen en we kunnen uw bestelling dan aanpassen.
Kan ik ook bestellen zonder account?
Ja, het is niet verplicht een account aan te maken.
Betalen
Welke betaal mogelijkheden zijn er?
Bank overschrijving, Ideal, Betaalverzoek, Betalen bij afhalen
Bezorgen
Kan ik mijn pakket ook volgen?
Zodra het pakket verstuud is ontvangt u van een track&trace code.
Met wie versturen jullie?
Wij maken gebruik van PostNL en DHL
Ik heb een verkeerd adres opgegeven kan ik deze nog aanpassen?
Zolang de bestelling nog niet verstuurd is kunnen wij het adres aanpassen neem hiervoor contact met ons op.
Wat zijn de verzendkosten
Standaard rekenen wij 6,95 verzendkosten en bestellingen boven de 70,- geen verzendkosten. U kunt uw bestelling ook bij ons afhalen in de showroom.
Ruilen & Retourneren
Kan ik mijn ontvangen producten/artikelen retour sturen?
Zonder opgave van rede kunt u binnen 14 dagen een retour aanmelden en daarna dient het binnen 14 dagen retour te zijn gestuurd.